21 Ağustos 2008 Perşembe

Çatıdaki çığlık

Bu aralar kendimi kitap okumaya verdim.Eskisi kadar film izlemiyom ve ders çalışmayı bırakalıda çok oldu.Elimde okunmayı bekleyen yüzlerce kitap var gerçekten.
En son okuduğum kitap V.C Andrews'ın cutler serisinden.Çatıdaki çığlık adında ve serinin üçüncü kitabıymış tabi ben kitabı aldığımda bundan haberim yoktu.Kitaptaki kahramanlar genelde bayan karakterler üzerine kurlmuş.Ama işin tuhafı bu kadınların hepsininde başından nerdeyse ensest bi ilişki geçiyor olması.Evet gerçektende bir ailenin birbirinin öz kardeşleri sandıkları kişilerin babalarının ayrı çıkması.Babalarınında aslında aynı ailede yaşayan amca,dede v.s dedikleri çıkması beni şaşırttı.Açıkçası hikayeye ne zaman yeni bir karakter gelse acaba bu hangi ensest ilişkiden olmuş diye merekla okumaya devam ettim.Karakterlerin nerdeyse hepsinin başından dramatik olaylar geçmiş.Zaten okurkende yer yer oha dedirtiyor.Bu kadarda olmaz yani diye.Ama neyseki hikaye bittiğinde kötüler cezasını buluyor iyilerde mutluluğa erişiyor.
Öğrendiğim kadarı ile bundan sonraki kitaplarda hemen hemen aynı çerçevede geçiyormuş.okuyacağımı zannetmiyorum zaten bundan sonraki devam kitaplarını.
Yazarı Andrews'ında hayatı biraz dramatik zaten çocukken geçirdiği kaza sonucu belden aşağısı felç olması pekte hiç hoş olmamış.Gerçi o buna pek takmamış zaten.Ama yazdıklarından nasıl bir psikoloji içinde çok merak ettim.Bunu belkide bir tez konusu haline getirebilirim...

Hiç yorum yok: