3 Ekim 2008 Cuma

Jürgen Klopp

Bu aralar fırsattan istifade kendimi futbol maçlarını izlemeye verdim.Dün akşamda uefa da eleme maçları vardı beşiktaşın metalist hezimeti galatasarayın bellinzona(ki roma takımının rezervi imiş) önünde sıkıntıdan ve sahadaki berbat oyundan alternatif maçları izlemeye yöneldim hemen.Liveonsat sitesinin yardımınıda alarak hemen alman kanalı ZDF'ye yöneldim ve gecenin en güzel maçlarından biri olan Udinesse-B.Dortmund maçını seyrettim.İlk maç sürpriz şekilde udinesse takımının deplasmanda 2-0 lık üstünlüğü ile neticelenmişti ki buda B.Dortmund için işleri baya zorlaştırıyordu.İlk yarıda buldukları bir gol ile ikinci yarıya 1-0 önde başladılar ve ikinci yarının hemen başında bariz bir golleride iptal edildi.Tam maç bitti udinesse tur atladı derken son dakikalrda türk oyuncu Nuri Şahin'in kullandığı uzun taç atışı neticesinde oluşan karambolden iptal edilen golün benzeri bi pozisyon ile golü buluyorlar ve maçı uzatmalara götürmeyi başarıyorlardı.Uzatmalarda iki takımda golü bulamayınca maç penaltılara kaldı.Maç boyunca hatalı goller yiyen Udinesse takımının kalecisi penaltılarda coşup takımına tur atlattı.
Buraya kadar bence tuhaf bi durum yoktu ama B.Dortmund patronu Jürgen Klopp'un kaçan pozisyonlara,elenmelerine verdiği tepkiler çok enteresan geldi bana gayet rahattı gülüyor maçın tadını çıkarıyordu adeta.Elendiklerinde bile gidip penaltı kaçıran futbolcularınıda gayet içten bir şekilde teselli ediyordu.Fatih Terim'in kasıntılığından iticiliğinden herhalde bu kadar ilgimi çekti bu samimiyet.Geldiği yerden ki mainz takımına tam olarak 18 yıl hizmet etmiş biri.Oradan uğurlanmasınında çok duygusal ve içten bir törenle yapıldığını öğrendim.
Bundan sonra B.Dortmund maçlarına denk gelirsem daha bi dikkatle izliyicem bu takımı bu kesin.....

Hiç yorum yok: